Termeni de livrare, garantie si retur

  • Taxa de livrare pentru Iași este de 15 Lei, iar pentru comenzile de minim 300 Lei livrarea este gratuită în limita a 15 kg. 
  • În restul țării costul de livrare este de 25 Lei, iar pentru comenzile de minim 300 lei livrrea este gratuită în limita a 20 kg, oriunde in tara fără limita de kilometri.
  • Pentru comenzile ce depășesc greutățile stabilite, se va comunica costul transportului în momentul confirmării telefonice a comenzii.
  • Factura va conține atât valoarea produselor comandate, cât și taxele de transport.
  • Timpul de expediere a comenzilor catre clienti este de 24-48 ore.

 Produsele comercializate de www.cosmomotors.ro se livreaza numai în urma cererilor de comanda confirmate telefonic, în limita stocurilor disponibile. Modificarea prețurilor produselor afișate pe site se poate face fără o instiintare prealabila.

Poti intra personal in posesia produselor comandate numai dupa ce primesti notificarea SMS de ridicare a comenzii.

Garanția:

COSMOS AUTO SRL oferă garanție produselor comercializate prin intermediul site-ului cosmomotors.ro în conformitate cu legislația României și a Uniunii Europene în vigoare. Garanția acoperă defectele de material sau de fabricație, iar produsele care vor prezenta acest tip de defecțiuni vor fi înlocuite în cadrul termenului de garanție cu altele noi conform legii.

Termene de garanție:

Piesele auto cu caracter consumabil beneficiază de garanția de 12 luni. Piesele cu caracter consumabil sunt filtrele de aer, de combustibil și de ulei și uleiurile. 

Pentru a beneficia de garanție, piesa care prezintă defecte de fabricație trebuie să fie însoțită de:

  • Copie dupa factura de achizitie, chitanță sau bon emise de COSMOS AUTO S.R.L.
  • Factura fiscală și devizul de montaj care vor face dovada montării piesei într-un service autorizat R.A.R.
  • Devizul de constatare al defecțiunii, realizat într-un service autorizat R.A.R.
  • Copie dupa talonul automobilului pe care a fost montată piesa.

Cosmomotors.ro NU acorda garanție în următoarele cazuri:

  • Produsele neînsoțite de copia facturii de achiziție.
  • Piesa nu a fost montată într-un service autorizat R.A.R. pentru timpul de automobil pe care s-a montat piesa.
  • Piesa nu a fost montată corespunzător sau a fost montată împreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
  • Alegerea piesei nu a fost făcută corect sau aceasta a fost folosită în alte scopuri decat cele indicate de producător.
  • Piesa nu a fost identificată corect din cauza prezentării a unor date eronate de către cumparator sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit
  • Piesa s-a uzat sau deteriorat din cauza suprasolicitării, intreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producător.
  • Automobilul a fost folosit în condiții necorespunzătoare (taximetrie, raliuri, competitii sportive etc.) sau a fost folosit în alte scopuri în afara celor prevăzute de producător.
  • Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natura.
  • Piesele prezinta urme de lovituri, îndoituri, deformări, rupturi etc.
  • Piesele prezintă o uzura normală.

 Returul:

Conform legii O.U.G. 34/2014, produsele achiziționate la distanță se pot returna în termen de 14 zile de la primirea produselor. În cazul în care exista nemulțumiri legate de produsele comandate va trebui sa ne contactați, în termen de 3 zile de la primirea acestuia, prin e-mail, telefonic sau prin prezentarea la sediul CosmoMotors.ro cu produsul. Acesta va fi înlocuit cu unul nou sau dacă se dorește este posibilă restituirea integrală a sumei achitate.

CosmoMotors.ro nu suportă costul returului, ci doar pe cel de retrimitere a produsului cu care a fost înlocuit cel inițial. În cazul în care nu se respectă condițiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportată de cumparator. Problema returului va fi solutionata intr-un termen de 15 zile de la instiintare.

Nu se accepta la retur:

  • Produsele cu ambalajul deteriorat, fară etichetele și Inscripţionările specifice.
  • Produsele care nu se afla în ambalajul original.
  • Produsele lipsite de accesoriile și componentele originale.
  • Piesele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura.
  • Piesele „pe original”, cele fabricate de producătorul automobilului.
  • Produsele însoțite de copia facturii de achiziție.