Reglaj geometrie directie

Reglaj geometrie direcție

Asiguram piese si service auto pentru reglaj geometrie directie la modelele: Audi, BMW, Mini Cooper, Mercedes Benz, Porsche, Volkswagen, SEAT, Skoda si Land Rover in Iasi.

Pret manopera pentru reglaj geometrie directie 100 lei pe ora.

Dacă prelungirea axei roții trece prin centrul de rotație, atunci roata, în timp ce se întoarce, lasă o cale de rulare limpede. Dacă prelungirea axei roții nu este îndreptată spre centrul de rotație, atunci roata alunecă pe măsură ce se învârte.

Banda de rulare va fi ștearsă de derapaj și, mai ales, controlul unui vehicul cu roți de genul acesta va fi din ce în ce mai dificil pe măsură ce viteza crește. Deci, pentru un control bun al mașinii, prelungirile axelor tuturor roților trebuie direcționate către centrul de rotație. 

Deoarece axa roții din spate în majoritatea mașinilor este fixă, prelungirea acestui ax trebuie direcționată spre centrul acestui cerc.

Roțile din față sunt întoarse astfel încât axa fiecăreia să fie îndreptată spre același centru. Acest lucru înseamnă că pentru un control bun, trebuie să poți roti roțile din față cu unghiuri diferite, astfel încât aceste roți să fie non-paralele!

Dar cum să procedăm astfel încât roțile de conducere – în cazul nostru roțile din spate – pe de o parte să miște constant mașina înainte și, pe de altă parte, să se rotească cu viteze diferite?

Solutie reglaj geometrie directie

Această problemă este rezolvată prin diferențial, un tipic „mecanism planetar”. Un mecanism se numește „planetar” dacă are mecanisme satelitare care se rotesc în jurul axelor care, la rândul lor, se rotesc.

Arborele de antrenare prin transmisie, oferă rotirea axului primar, și anume, prin mecanismul planetar, către axele primare din dreapta și stânga. Indiferent de viteza cu care rotile spate rotesc, viteza mecanismului va fi întotdeauna egală cu viteza medie a arborelui de antrenare.

Fiecare roată din diferențial necesită multă rotație, proporțională cu lungimea traseului său, astfel încât, în total, toată energia este transformată în mișcarea înainte a mașinii.

Dacă mașina se deplasează pe un drum drept, iar sub roțile de conducere există același tip de sol, adică, cu același coeficient de frecare, roțile iau din mecanism aceeași cantitate de rotație, astfel încât arborele de antrenare să se rotească (și roțile împreună cu ele) la aceeași viteză.

Mai multe informatii despre reglaj geometrie directie gasiti si aici sau puteti reveni pe prima pagina.

A fost util articolul despre reglaj geometrie directie?

 Reglaj geometrie directie unghiuri Reglaj geometrie directie unghiuri la Audi Reglaj geometrie directie unghiuri la BMW 

Servicii
contact
Service auto Iasi – Cosmo Motors

Avem un service auto ce repara marcile Audi, BMW, Mini Cooper, Mercedes Benz, Porsche, Volkswagen, SEAT, Skoda si Land Rover.

Avem mecanici auto cu o atidutine prietenoasa si experienta dovedita ce au cunostintele si capacitatea necesara pentru a repara orice problema masinii dvs.

CONTACT
  • Calea Chisinaului Km1, 700264 Iasi, Romania
  • +40 725 531 111
  • office@cosmomotors.ro
Accesati Google Maps

Localizare service auto Cosmo Motors

Site realizat la Biroul de publicitate

Puteti sa ne lasati o recenzie
Google Rating

Service auto Cosmo Motors IconService auto Cosmo Motors

5,0 130 reviews

  • Avatar Oana Luminita ★★★★★ a month ago
    Tineri profesionisti, responsabili si cel mai important, corecti!!! Recomand cu incredere!!!

View Reviews Write Review

Politica de confidentialitate
Acest site folosește cookie-uri. Prin utilizarea și navigarea ulterioară pe acest site acceptați Politica noastră de confidențialitate și Termenii și condițiile site-ului. [https://cosmomotors.ro/gdpr-politica-de-confidentialitate/]
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google