Schimbare vas antigel
Asigurăm piese și service auto în Iași pentru schimbare vas antigel la modelele: Audi, BMW, Mini Cooper, Mercedes Benz, Porsche, Volkswagen, SEAT, Skoda și Land Rover.
Preț manopera pentru schimbare vas antigel, 150 lei pe ora.
Lichidul de răcire este plasat într-un radiator și este circulat prin blocul motorului, absorbind căldura din piesele metalice din interiorul motorului care creează putere.
Odată ce lichidul de răcire revine la radiator, acesta este circulat prin mai multe camere pentru a se răci și a repeta procesul continuu.
Cu toate acestea, un fapt despre lichidul de răcire este că acesta se extinde pe măsură ce se încălzește.
Vasul de antigel este conceput ca o supapă de siguranță de tip care stochează lichid de răcire suplimentar pentru radiator.
Majoritatea vaselor de antigel sunt fabricate din plastic durabil și sunt montate în partea dreaptă sus a compartimentului motorului.
Vasule de antigel este o parte integrantă a sistemului și, deoarece rezervorul de lichid de răcire face parte din întregul sistem de răcire, este esențial ca acesta să fie în stare de funcționare în fiecare zi.
Cu toate acestea, datorită proiectării, locației și materialului său, vasul de antigel este, de asemenea, susceptibil la uzură și, în multe cazuri,se poate fisura sau poate dezvolta scurgeri.
Dacă se întâmplă acest lucru,este necesară schimbare vasului de antigel.
Înainte de a lua decizia de schimbare vas antigel, este foarte important să diagnosticați corect simptomele pentru a vă asigura că această parte este motivul pentru care întâmpinați probleme.
Sistemul de răcire are multe componente individuale care trebuie să funcționeze împreună pentru a menține un motor în funcțiune rece și puternic.
Oricare dintre aceste componente sau mai multe dintre ele se pot defecta și poate duce la o problemă cu sistemul de răcire.
Menționate mai jos sunt câteva dintre semnele de avertizare care vă vor alerta că vasul de antigel este deteriorat și trebuie înlocuit.
Simptome care necesita schimbare vas antigel:
Lichidul de răcire se scurge sub motor: Dacă observați că există antigel sau ceea ce pare a fi apă colorată sub vehiculul, în special sub compartimentul motor al pasagerului, acesta ar putea fi un indiciu de vas antigel deteriorat.
Scurgerea ar putea proveni din mai multe surse, inclusiv o linie de lichid de răcire care este conectată la rezervor, o fisură în vas antigel sau capacul rezervorului fiind deteriorat.
Lumina senzorului de nivel al lichidului de răcire rămâne aprinsă: Lumina senzorului de nivel al lichidului de răcire vine pe tabloul de bord în multe dintre mașinile moderne, când nivelul lichidului de răcire este scăzut în interiorul radiatorului.
Cu toate acestea, dacă in vas antigel este lichid de răcire, acesta curge în mod natural către radiator pentru a preveni apariția acestuia.
Cea mai frecventă cauză a lichidului de răcire scăzut pentru radiator este că acesta s-a scurs din rezervorul de lichid de răcire, de la o conductă de lichid de răcire a radiatorului sau de radiatorul însuși.
Asigurați-vă că inspectați toate conductele de lichid de răcire și radiatorul pentru scurgeri înainte de a presupune că este vasul de antigel.
Lichid de lichid de răcire scăzut sau supraîncălzire a motorului: Când nivelul lichidului de răcire al radiatorului este de fapt scăzut, se pot dezvolta buzunare de aer în interiorul liniilor de lichid de răcire.
Acest lucru va crea de obicei o situație de supraîncălzire. În multe cazuri, nivelul scăzut de lichid de răcire se datorează evaporării sau scurgerii în sistem.
Verificați conductele de radiator și de lichid de răcire pentru a verifica dacă acestea nu sunt cauza scurgerii înainte de a înlocui rezervorul de lichid de răcire.
Mai multe informații despre schimbare vas antigel găsiți și aici sau puteti reveni pe prima pagina.