Schimbare rulmenti fata-spate
Asiguram piese si service auto in Iasi pentru schimbare rulmenti fata-spate la modelele: Audi, BMW, Mini Cooper, Mercedes Benz, Porsche, Volkswagen, SEAT, Skoda si Land Rover in Iasi.
Pret manopera pentru schimbare rulmenti fata-spate, 150 lei pe ora.
Rulmentul roții este o parte crucială a ansamblului roții care leagă roata de osie.
Este un set de bile de oțel (rulmenți cu bile) sau conici (rulmenți conici), ținuți împreună de un inel metalic.
Rulmenții permit roților să se rotească fără probleme cu o frecare minimă.
Rulmenții roților sunt componente esențiale pentru siguranță concepute pentru a susține sarcinile radiale și axiale cauzate de forța de gravitație, accelerație, rupere și virare, deci trebuie să fie înlocuite atunci când nu mai funcționează corect.
Rulmenții roților au o durată de viață medie de 136.000 până la 160.000 km.
Aceasta este doar o regulă generală, însă durata de viață efectivă a rulmentului roții depinde de calitatea rulmentului roții și de condițiile de funcționare.
Principalele motive ce necesita schimbare rulmenti fata-spate sunt:
Instalare defectuoasă – instrumentele necorespunzătoare, cum ar fi un ciocan sau o cheie de impact, pot provoca deteriorarea exterioară și interioară a rulmentului de capăt al roții, cauzând defectarea prematură a rulmentului.
De asemenea, reutilizarea accesoriilor vechi, cum ar fi șuruburi, piulițe, cercuri, știfturi, etanșări, …
în loc să le înlocuiți cu altele noi, poate cauza rulmentul capătului roții să funcționeze în condiții anormale sau nesigure, crescând uzura și riscul rulmentului capătului roții sau a unui accident de mașină.
Deteriorarea impactului sau calitatea slabă a drumului – toate impacturile cauzate de deplasarea printr-o groapă, de deplasarea peste denivelări sau de lovirea pietrei pot deteriora rulmentul roții și îi pot reduce durata de viață.
Condiții de conducere – conducerea prin apă adâncă sau noroi poate provoca defectarea rulmenților roților.
Apa, noroiul sau alți contaminanți, cum ar fi praful sau sarea rutieră, pot trece de garnituri și pot intra în lagăr, poluând grăsimea și uzând lagărele ceea ce duce la schimbare rulmenti fata-spate prematur.
Modificări ale mașinii – montarea jantelor mai mari sau mai largi, anvelopelor cu pereți inferiori ai filetului, amortizoare mai rigide și arcuri de suspensie cauzează sarcini mai mari pe rulmentul roții și pot accelera uzura.
Respectați jantele, anvelopele, amortizoarele și arcurile specificate de producătorul auto pentru a minimiza impactul asupra longevității rulmenților roților, asa nu va fi ne voie de schimbare rulmenti fata-spate prea curand.
Simptomele ce necesita schimbare rulmenti fata-spate:
Un zumzet, zgomot sau mârâit care crește odată cu accelerația sau pe măsură ce vehiculul se întoarce. Un zgomot constant de scâncetire sau măcinare atunci când vehiculul este în mișcare. Zgomote puternice atunci când circulați pe suprafețe de drum inegale.
Slăbiciune, joc excesiv la volan (direcție vagă);
Vibrația volanului care se schimbă odată cu viteza vehiculului sau pe măsură ce vehiculul se rotește;
ABS funcționează defectuos. Problemele sistemului ABS pot fi legate de defectarea senzorului ABS care este integrat în lagărul de capăt al roții.
Acestea fiind spuse, cel mai bine este să evitați conducerea cu un rulment de roată uzat pentru orice perioadă de timp.
După cum am văzut deja, rulmentul roții este esențial pentru conectarea roții la mașină și orice slăbiciune în această legătură ar putea avea consecințe grave pentru ansamblul axului de direcție și direcție – precum și pentru siguranța dumneavoastră.
Mai multe informatii despre schimbare rulmenti fata-spate gasiti si aici sau puteti reveni pe prima pagina.