Schimbare lichid de frana si servodirectie

Asiguram piese si service auto in Iasi pentru schimbare lichid de frana si servodirectie la modelele: Audi, BMW, Mini Cooper, Mercedes Benz, Porsche, Volkswagen, SEAT, Skoda si Land Rover.

Pret manopera pentru schimbare lichid de frana si servodirectie, 150 lei pe ora.

Lichidul de frână este un fluid hidraulic cu o compresibilitate mult mai mică decât apa.

Acesta este responsabil pentru transferul presiunii generate de pompa de frână la elementele particulare ale sistemului de frânare, cum ar fi cleme sau butelii de frână.

Lichidul de frână este expus la schimbări constante de temperatură și presiune.

Amintiți-vă că este foarte higroscopic, ceea ce înseamnă că are tendința de a absorbi apa.

Dacă absoarbe prea mult, poate fierbe ca urmare a căldurii generate în timpul procesului de frânare.

Acest lucru poate provoca așa-numitele blocaje de vapori, care reduc presiunea în sistemul de frânare și reduc în mod dramatic eficiența acestora.

Conținutul de apă din fluid poate fi verificat cu ajutorul unui tester.

Lichidul de frână acționează în principal ca un mediu incompresibil care amplifică forța de frânare a unui automobil.

Majoritatea lichidelor de frână disponibile pe piață sunt formate din ulei mineral, glicol-eter sau silicon.

Nu uitați să verificați în mod regulat conținutul de apă din lichidul de frână. Dacă depășește 3%, lichidul trebuie schimbat cu siguranță.

Schimbarea lichidului de frână este recomandată la fiecare 60 de mii de kilometri sau la fiecare 2 ani.

Lichidul servodirecției este un fluid hidraulic cu vâscozitate mică utilizat în sistemul de servodirecție al vehiculului.

Funcționând în principal prin adăugarea suficientă a presiunii la pompă, fluidele de servodirecție sunt cruciale pentru optimizarea performanței sistemului de servodirecție al vehiculului, ceea ce oferă șoferilor un control mai mare asupra volanului.

La fel ca și alte fluide hidraulice, fluidul de servodirecție este foarte rezistent la oxidare.

În timpul procedurilor de întreținere a mașinii, nivelul fluidului de servodirecție este evaluat pentru a se asigura că pinionul și raftul vehiculului primesc suport adecvat.

Diferența dintre lichidul de frana si cel de servodirectie

În primul rând, deși lichidele de frână și fluidele de servodirecție funcționează ambele ca lubrifianți, ele sunt folosite pe piese și sisteme auto diferite.

În timp ce lichidele de frână sunt utilizate într-un sistem de frânare, fluidele de servodirecție sunt pompate în sistemul de direcție.

În al doilea rând, aceste fluide hidraulice funcționează diferit. Lichidele de frână sunt un tip de fluid hidraulic care alimentează componentele sistemului de frânare al vehiculului, inclusiv ambreiajul hidraulic și frâna hidraulică.

Pe de altă parte, fluidele de servodirecție funcționează prin optimizarea performanței sistemului de servodirecție al vehiculului prin adăugarea de presiune la sistemul de direcție.

Lichidele de frână sunt utilizate pentru a optimiza sistemul de frânare, în timp ce fluidele de servodirecție sunt utilizate pentru a ajuta șoferii să obțină un control mai mare asupra volanului.

Mai multe informatii despre schimbare lichid de frana si servodirectie gasiti si aici sau puteti reveni pe prima pagina.

A fost util articolul despre schimbare lichid de frână și servodirecție?