Schimbare furtun Bypass
Asigurăm piese și service auto în Iași pentru schimbare furtun Bypass la modelele: Audi, BMW, Mini Cooper, Mercedes Benz, Porsche, Volkswagen, SEAT, Skoda și Land Rover.
Preț manopera pentru schimbare furtun Bypass, 150 lei pe ora.
Exista o mulțime de neînțelegeri cu privire la ocolirea apei pe motor.
Când este montat un motor, caracteristica de bypass este adesea omisă. Aceasta este o greșeală, deoarece sistemul de bypass este important pentru a asigura circulația corectă a apei.
Funcția de bypass permite curgerea apei în jurul motorului, fără a trece prin radiator, în timp ce termostatul este închis. Fără ea, apa nu va circula corect, creând puncte fierbinți în jurul motorului, ceea ce ar putea duce la deteriorări.
Unii oameni pledează pentru găurirea a două găuri mici în placa termostatului. Nu este același lucru cu a avea o caracteristică de bypass.
Apa care trece prin termostat trece în continuare prin radiator, determinându-l să dureze mai mult pentru a ajunge la temperatura de funcționare.
Acest lucru este rău pentru motor. Cu cât timpul este mai scurt pentru a ajunge la temperatura de funcționare, cu atât este mai puțin uzată componentele motorului.
Simptome care necesita schimbare furtun Bypass
Un simptom al unei probleme cu furtunul bypass al încălzitorului este mirosul de lichid de răcire din compartimentul motorului.
Majoritatea furtunurilor bypass ale încălzitorului folosesc o garnitură de inel sau o garnitură pentru a sigila furtunul bypass la motor. Dacă inelul O sau garnitura se uzează sau se rup, lichidul de răcire va începe să se scurgă din furtunul bypass.
Aceasta poate produce un miros de lichid de răcire din compartimentul motorului vehiculului.
Unele furtune de derivare a lichidului de răcire sunt situate aproape de partea superioară a motorului și, prin urmare, pot produce un miros de lichid de răcire cu mult înainte ca orice lichid de răcire să poată fi detectat vizibil fără a deschide capota.
Cel mai frecvent simptom al unei probleme cu furtunul bypass al încălzitorului este o scurgere de lichid de răcire.
Dacă garnitura furtunul bypass sau inelul tors se deteriorează sau furtunul bypass se scurge din cauza coroziunii excesive, acesta poate provoca scurgeri de lichid de răcire. În funcție de gravitatea scurgerii, lichidul de răcire se poate scurge sau nu pe podea sau sub vehicul.
O garnitură sau o garnitură inelară defectă poate necesita o simplă înlocuire a garniturii, în timp ce furtunul corodat va necesita, schimbare furtun Bypass.
Întrucât furtunul de ocolire a lichidului de răcire este o componentă a sistemului de răcire a motorului, defectarea acestuia poate duce la supraîncălzirea motorului și la potențialele avarii grave ale acestuia.
În cazul în care furtunul de ocolire al vehiculului dvs. prezintă scurgeri sau are o altă problemă, solicitați inspecția vehiculului de către un tehnician profesionist, pentru a determina dacă furtunul de ocolire necesită înlocuire.
Mai multe informații despre schimbare furtun Bypass găsiți și aici sau puteti reveni pe prima pagina.