Schimbare cilindru frana
Asigurăm piese și service auto în Iași pentru schimbare cilindru frana la modelele: Audi, BMW, Mini Cooper, Mercedes Benz, Porsche, Volkswagen, SEAT, Skoda și Land Rover.
Preț manopera pentru schimbare cilindru frână, 150 lei pe ora.
Cilindrul principal, cunoscut și sub numele de cilindru frână, transformă presiunea pe pedala de frână în presiune hidraulică alimentând lichidul de frână în circuitul de frână și controlând acest lucru în funcție de forța mecanică.
Cilindrii de frână master sunt folosiți atât la frânele cu disc, cât și la frânele cu tambur.
Datorită dispozițiilor legale, o mașină trebuie să fie echipată cu două circuite de frână separate. Așa-numiții cilindri master tandem generează presiunea hidraulică pentru cele două circuite separate de frână. În cazul defectării unui circuit de frână, presiunea frânei crește în celălalt circuit de frână încă intact.
Când șoferul apasă pedala de frână, puterea de pe piciorul său pe pedală este transmisă pistonului de presiune. Pistonul este împins spre linia de frână.
La cilindrii principali ai modelelor de vehicule mai vechi, gulerul pistonului trece peste alezajul de compensare, camera de presiune este închisă și se generează forța de frânare.
Când șoferul eliberează pedala de frână, pistonul de presiune, susținut de un arc, este readus în poziția inițială.
Lichidul de frână curge apoi în cilindrul principal, astfel încât, dacă pedala este apăsată din nou imediat, presiunea de frână crește.
Vehiculele mai noi cu ESP nu au găuri compensatoare și orificii de completare. Sarcinile acestor componente sunt asumate de supapele centrale.
Când cilindrul principal de frână este în poziție neutră, supapa centrală este deschisă.
Compensarea volumului dintre rezervorul lichidului de frână și frâna roții se realizează prin orificiul de alimentare și găurile din piston.
Când frâna este acționată, supapa centrală este închisă, întrerupând legătura dintre rezervorul de lichid de frână și frâna roții. Presiunea poate începe acum să se construiască.
Închiderea supapei centrale este echivalentul gulerului primar care trece peste orificiul de compensare într-un cilindru principal de frână cu un astfel de orificiu.
După eliberarea pedalei de frână, presiunea din circuit scade și frânele roților sunt eliberate. Pistonul revenind la poziția sa neutră poate crea un vid, care deschide supapa centrală și, prin urmare, asigură alimentarea cu lichid de frână.
După finalizarea procedurii de eliberare, se obține poziția neutră și supapa centrală rămâne deschisă.
Simptome care necesita schimbare cilindru frână
Din motive de siguranță, astăzi sunt instalate numai cilindri master tandem. Cu toate acestea, dacă un circuit de frână al cilindrului principal tandem eșuează, cursa pedalei crește la frânare. Dacă se întâmplă acest lucru, este absolut necesar sa mergeti intr-un service.
Mai multe informații despre schimbare cilindru frână găsiți și aici sau puteti reveni pe prima pagina.