Schimbare radiator de racire

Asiguram piese si service auto in Iasi pentru schimbare radiator de racire la modelele: Audi, BMW, Mini Cooper, Mercedes Benz, Porsche, Volkswagen, SEAT, Skoda si Land Rover.

Pret manopera pentru schimbare radiator de racire, 100 lei pe ora.

Radiatoarele sunt schimbătoare de căldură utilizate pentru răcirea motoarelor cu ardere internă, în principal în automobile.

Motoarele cu ardere internă sunt adesea răcite prin circulația unui lichid numit lichid de răcire a motorului prin blocul motorului, unde este încălzit, apoi printr-un radiator unde pierde căldură în atmosferă și apoi readus la motor. 

Lichidul de răcire pentru motor este de obicei pe bază de apă, dar poate fi și ulei. Este obișnuit să folosiți o pompă de apă pentru a forța lichidul de răcire a motorului să circule și, de asemenea, ca un ventilator axial să forțeze aerul prin radiator.

Radiatoarele auto sunt construite dintr-o pereche de rezervoare metalice sau din plastic, legate printr-un miez cu multe pasaje înguste, oferind o suprafață ridicată în raport cu volumul. 

Acest miez este de obicei realizat din straturi stivuite de tablă, presate pentru a forma canale lipite împreună. 

Timp de mulți ani, radiatoarele au fost fabricate din miezuri din alamă sau cupru lipite cu anteturi din alamă. 

Radiatoarele moderne au miezuri din aluminiu și, de multe ori, economisesc bani și greutate utilizând capete de plastic cu garnituri. Această construcție este mai predispusă la eșec și mai puțin ușor de reparat decât materialele tradiționale.

Radiatoarele au folosit mai întâi fluxul vertical descendent, acționat exclusiv de un efect de termosifon. Lichidul de răcire este încălzit în motor, devine mai puțin dens și astfel crește. 

Pe măsură ce radiatorul răcește fluidul, lichidul de răcire devine mai dens și cade. Acest efect este suficient pentru motoarele staționare cu putere redusă, dar inadecvat pentru toate, cu excepția celor mai vechi automobile. 

Toate automobilele de mulți ani au folosit pompe centrifuge pentru a circula lichidul de răcire a motorului, deoarece circulația naturală are debituri foarte mici.

Radiatorul previne supraîncălzirea prin răcirea fluidului care curge în jurul blocului motorului pentru a disipa căldura motorului. 

Simptomele ce necesita schimbare radiator de racire

Când vedeți fum provenind de la radiator, este un indicator că radiatorul nu a reușit să facă această treabă și, ca urmare, mașina se supraîncălzește.

Din acest motiv, este important să știți care sunt unele dintre cele mai frecvente probleme ale radiatorului, cum să le evitați și cum să le remediați pentru a vă menține mașina cât mai sănătoasă posibil.


Cea mai frecventă cauză a scurgerilor radiatorului sunt furtunele scurse, dar puteți avea și scurgeri în radiator, ceea ce poate fi o problemă mai mare. 

Lichidul de răcire care rulează continuu de la radiator la motorul fierbinte, în funcțiune și înapoi creează o presiune mare. 

Această creștere a presiunii va determina în cele din urmă pierderea furtunurilor radiatorului. Furtunele se vor degrada sau se vor desface, permițând lichidului de răcire să scape din sistem, ceea ce va duce în cele din urmă la supraîncălzire. 

Dacă vedeți lichid verde sub mașină sau lângă ea și mirosiți ceva dulce, este un semn că scurgerea radiatorului. 

Dacă radiatorul este prea corodat, acest lucru poate provoca scurgeri în corpul radiatorului, chiar dacă furtunurile sunt intacte si atunci este nevoie de schimbare radiator racire. 

Mai multe informatii despre schimbare radiator de racire gasiti si aici sau puteti reveni pe prima pagina.

Au fost utile informațiile despre schimbare radiator de racire?

Politica de confidentialitate
Acest site folosește cookie-uri. Prin utilizarea și navigarea ulterioară pe acest site acceptați Politica noastră de confidențialitate și Termenii și condițiile site-ului. [https://cosmomotors.ro/gdpr-politica-de-confidentialitate/]
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google