Schimbare radiator AC

Asiguram piese si service auto in Iasi pentru schimbare radiator A/C la modelele: Audi, BMW, Mini Cooper, Mercedes Benz, Porsche, Volkswagen, SEAT, Skoda si Land Rover in Iasi.

Pret manopera pentru schimbare radiator AC, 150 lei pe ora.

Cum funcționează sistemul de aer condiționat al unui vehicul?

Sistemul de aer condiționat (A/C) cuprinde cinci componente principale, inclusiv:

Compresor

Aceasta este o componentă esențială a aerului condiționat al unei mașini, deoarece presurizează agentul frigorific pentru a răci aerul.

Agentul frigorific este o substanță gazoasă utilizată pentru răcire.

Mai mult, compresorul detectează schimbările de temperatură în interiorul și în exteriorul mașinii, controlând în același timp temperatura de ieșire.

Condensator

Situat în partea din față a radiatorului, condensatorul primește aer de la compresor și funcționează pentru a reduce temperatura / presiunea gazelor fierbinți provenite de la agentul frigorific.

Receptor sau uscător

Un receptor sau un uscător funcționează pentru a separa gazul de lichid în timp ce îndepărtează umezeala. Are filtre care protejează aerul condiționat de contaminanți.

Supapă de expansiune termică

Situat între condensator și evaporator, acesta monitorizează presiunea și temperatura din sistemul dvs. de aer condiționat înainte de a calcula cantitatea exactă de agent frigorific care poate intra în siguranță în evaporator pentru răcire.

Evaporator

În spatele tabloului de bord, evaporatorul este responsabil de răcirea aerului cu agentul frigorific înainte ca aerul să fie suflat în cabina vehiculului dumneavoastră.

Simptomele ce necesita schimbare radiator AC

Cum va dati seama că sistemul AC s-a defectat?

Există o scurgere de agent frigorific AC

Agentul frigorific este la fel de vital pentru aparatul de aer condiționat ca și uleiul pentru motor.

Aceste scurgeri tind să se întâmple mai mult iarna decât vara, deoarece sistemul nu este utilizat prea mult în lunile reci.

Deoarece nu funcționează frecvent, sigiliile se usucă, iar nivelurile de refrigerare sunt mai mici, provocând aer cald din aer.

Când mașina ta pierde agent frigorific, este posibil să existe o scurgere.

Conform legii, trebuie să efectuați un test de scurgere.

Ventilatorul  de răcire este defect

Un ventilator funcțional de răcire economisește energie funcționând numai atunci când sistemul de aer condiționat trebuie să îndepărteze căldura în exces de la motor.

Când ventilatorul de răcire este rupt, mașina va emite doar aer fierbinte, ceea ce va compromite calitatea aerului mașinii.

Ventilatorul de răcire poate fi rupt din cauza acumulării de resturi, a unui comutator defect al temperaturii ventilatorului de răcire, a siguranțelor arse sau a problemelor electrice.

Condensatorul sau radiatorul sunt defecte

Dacă condensatorul nu funcționează, vaporii de agent frigorific de înaltă presiune care ies din compresor nu vor fi răciti, restrângând fluxul de aer.

Acest lucru poate fi cauzat de acumularea de resturi sau de spargere. Dacă este defect, agentul frigorific se va scurge și sistemul de aer condiționat va înceta să funcționeze.

Condensatorul folosește multe etanșări și tuburi, care se confruntă cu uzură în timp.

Puteți determina scurgerea dacă descoperiți un reziduu uleios, verzui în jurul zonei afectate.

Mai multe informatii despre schimbare radiator AC gasiti si aici sau puteti reveni pe prima pagina.

Au fost utile informațiile despre schimbare radiator AC?